Kursutb för diagnosombud/ansvar/studieorganisatörer

Utbildning för distriktets/föreningarnas diagnosombuds+ansvarig/studieorganisatörer. I Fristad den 20121006-07 på Fristads folkhögskola.

Gamla och nya diagnosombud och diagnosombudsansvariga och studiorganisatörer träffades, ett mycket glatt gäng. Peder Walraamoen, Reumatikerförbundet och Monica Bolin, Fristad fh. Föreläste om visioner och kommunikation, etik och krishantering. 2 helgdagar med mycket information om Temaåret hur det har varit och hur kommer det att bli i framtiden. Vi kom underfund med att vi har mycket att lära av varandra och vi kan bli stark tillsammans. Ett stort tack för en trevlig kurs som va bra planerad och intressant.

50 000 starka skäl att bli medlem

Bli medlem!